Krauterhof CREMA CU ULEI DE MARMOTA 250 ML

Nu sunt suficiente produse in stoc

Krauterhof crema cu ulei de marmota, unt de shea, ulei de migdale si ulei de jojoba imbunatateste elasticitatea si tonusul pielii. Un masaj relaxant cu aceasta crema non-grasa stimuleaza circulatia sanguina. Poate fi folosita in tratamentul de ingrijire dupa efort muscular, leziuni musculare si efort fizic, in special pentru spate si genunchi.

Crema ajută la îmbunătăţirea regenerării celulare, netezind şi tonificând pielea. Pentru că uleiul de marmotă pur are numeroase beneficii şi acţionează ca un antiinflamator, şi această cremă pentru corp este la fel de eficientă. Aplicată zilnic, ajută în cazul articulaţiilor obosite, al contracţiilor musculare din zona gâtului, al problemelor din zona coloanei vertebrale, al umerilor, al braţelor şi al picioarelor, în caz de artroză, reumatism, discopatii sau inflamaţii ale articulaţiilor şi pielii. Îi veţi observa efectul benefic şi relaxant chiar de la prima utilizare, când locul masat îşi recapătă mobilitatea, durerea se estompează, pielea devine mai netedă, iar circulaţia sangvină este activată.

Ingrediente: Apa, Trigliceride Capprylic, Mehtylpropanediol, Stearat Glicerinic SE, Unt Butyrospermum Parkii, Glicerina, Alcool cetearyl, Myristate Isopropyl, Ulei de marmot, Penthenol, Ulei din Frunze Pinus Mugo, Ulei de seminte de Simmondsia Chinesis, ulei de Prunus Amygdalus Dulcis, Menta, Ethylhexylglicerin, Dimethicone, Sodiu Carbomer, Disodium Edta, Phenoxyethanol, Limonene.